قالب وبلاگ | قالب
گالری عکس
دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ

اس ام اس های ارسالی شما عزیزان - اس ام اس عاشقانه p align="center"> ارسال اس ام اس برای وبلاگ 09365747564
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زیورهای دنیا، خردهای ناتوان را تباه می سازد . [امام علی علیه السلام]
اس ام اس عاشقانه
|| مدیریت || شناسنامه || پست الکترونیــک ||  RSS  ||  Atom  ||
*
اس ام اس های ارسالی شما عزیزان

رهگذر قدیمی ::شنبه 93/8/17 ساعت 10:49 عصر

سلام به همه شما دوستان عزیز از شما درخواست دارم که پیامکهای خود را به شماره09365747564 بفرستید تا هم در گسترش وب سهیم باشید و هم کمک زیادی به من کرده باشید لطفا در آخر پیامک اسم خودتان را بنوسید با تشکر مدیر وب

 

تو صمیمی تر از آنی که دلم می پنداشت ؛ دل تو با همه آینه ها نسبت داشت ؛ تو همان ساده دل خوب و نجیبی که خدا ؛ در میان دل پاکت صدف آینه کاشت
(از طرف سمیه.1813***0937)


گیرم که ز دشمن گله آری بر دوست چون دوست جفا کند چه تدبیر کنی
(از طرف.5863***0937)


سعی نکن متفاوت باشی فقط خوب باش این روزا خوب بودن به اندازه کافی متفاوته
(از طرف فریبا.5002***0935)


حالم را پرسیدند ؛ گفتم رو به راهم ! نمی دانند رو به راهی هستم که تو رفته ای
(از طرف فرناز.1860***0937)


نمیگم دوست دارم نمیگم عاشقتم میگم دیوونتم که اگر یه روز ناراحتت کردم بگی بیخیال دیوونه اسن
(از طرف مسعود.1244***0938)


قرارمان فصل انگور ؛ شراب که شدم بیا... تو جام بیاور ؛ من جان
(از طرف لیلا.6149***0935)


یکی می پرسد  : اندوه تو از چیست ؟ سبب ساز سکوت مبهمت چیست ؟ برایش صادقانه مینویسم : برای آنکه باید باشد و نیست ...
(از طرف یسنا.9182***0938)


من همان قاب تهی خسته و بی تصویرم که برای تو و تصویر دلت می میرم
(از طرف ملیکا از اصفهان.7212***0939)


من برای سالها بعد مینویسم سالها بعد که صداقت عشق من چشمانت را به گریه اجبار میکند ولی افسوس ...
(از طرف حمید از زنجان.5623***0912)


سوختم باران بزن شاید تو خاموشم کنی ؛ شاید امشب سوزش این اشکها را کم کنی ؛ آه باران ! من سرا پای وجودم آتش است ؛ پس بزن باران بزن شاید تو خاموشم کنی
(از طرف محمد.7855***0935)

 




  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    [عناوین آرشیوشده]

    About Us!
    اس ام اس عاشقانه
    رهگذر قدیمی
    Link to Us!

    اس ام اس عاشقانه

    Hit
    مجوع بازدیدها: 502895 بازدید

    امروز: 14 بازدید

    دیروز: 4 بازدید

    Notes subjects


    اس ام اس عاشقانه[2] .

    Archive


    اس ام اس عاشقانه
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس مناسبتی
    فقط بخاطر تو

    Submit mail

     


    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان - اس ام اس عاشقانه
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن
    page contents