قالب وبلاگ | قالب
گالری عکس
دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ

اس ام اس عاشقانه - اس ام اس عاشقانه p align="center"> ارسال اس ام اس برای وبلاگ 09365747564
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
داوود در دعاهای خود می گفت : «بارالها !من دوستی تو و دوستی آن که دوستت دارد و کرداری که مرا به دوستی ات می رساند، از تو درخواست می کنم . بارالها !دوستی ات را نزدم محبوب تر از خودم، خانواده ام و آب خُنکْ قرار ده» . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
اس ام اس عاشقانه
|| مدیریت || شناسنامه || پست الکترونیــک ||  RSS  ||  Atom  ||
*
اس ام اس عاشقانه

رهگذر قدیمی ::دوشنبه 93/8/5 ساعت 11:59 صبح

سلام به همه شما دوستان عزیز از شما درخواست دارم که پیامکهای خود را به شماره09365747564 بفرستید تا هم در گسترش وب سهیم باشید و هم کمک زیادی به من کرده باشید لطفا در آخر پیامک اسم خودتان را بنوسید با تشکر مدیر وب

 

خوش به حال ماهی ها تکلیفشان معلوم است هوایی که می شوند ، می میرند



فردا را چه دیده ای؟ شاید خدا بیاید و اینجا کنار ما باشد ، شاید فرشته تو باشی ، فرشته من باشم . بهشت همین جا زیر پای ما باشد



دیدی ای حافظ که کنعان دلم بی ماه شد عاقبت با عشق و غم کوه امیدم آب شد گفته بودی یوسف گم گشته باز آید ولی یوسف من تا قیامت همنشین چاه شد .



رفتار عاشقانه ی زن را بایــد از دلتنگـیش فهمید از شـــوق و بی تابیـش برای دیدار از حس کودکانه اش برای آغــــــــوش از خجالتش برای بوسـه گرفتن زن بـی دلیل بهانه نمیگیرد شاید بهانه ی دستانِ گرمـت را دارد که دستانش را بگیری …..!



دل نزد توست گر چه دوری ز برم جویای توام اگر نپرسی خبرم خالی نشود خیالت از چشم ترم در قلب منی اگر چه جایی دگرم



تا چند نظر به روی مهتاب کنم / خود را به هوای دیدنت آب کنم / یک قطعه ی عکس خود برایم بفرست / تا در دل بیقرار خود ، قاب کنم



سر به هوا نیستم، اما همیشه چشم به آسمان دارم. حال عجیبیست دیدن همان آسمان که شاید تو دقایقی پیش به آن نگاه کرده ای



چقدر خوب است دیدن تو! حتی در پشت این صفحه ی گوشی... چقدر خوب است که من به نیت تو مینویسم . دلتنگی هارا وتو به نیت من میخوانی،عاشقانه هارا



شمع دانی به دم مرگ به پروانه چه گفت؟ گفت ای عاشق بیچاره فراموش شوی سوخت پروانه ولی خوب جوابش را داد گفت طولی نکشد نیز تو خاموش شوی



من فکر می کنم که فقط عشق می تواند پایان رنج ها باشد به همین خاطر همیشه آوازهای عاشقانه می خوانم من همان سربازم که در وسط جنگ محبوبش را فراموش نکرده است




  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    [عناوین آرشیوشده]

    About Us!
    اس ام اس عاشقانه
    رهگذر قدیمی
    Link to Us!

    اس ام اس عاشقانه

    Hit
    مجوع بازدیدها: 502941 بازدید

    امروز: 8 بازدید

    دیروز: 6 بازدید

    Notes subjects


    اس ام اس عاشقانه[2] .

    Archive


    اس ام اس عاشقانه
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس مناسبتی
    فقط بخاطر تو

    Submit mail

     


    اس ام اس عاشقانه - اس ام اس عاشقانه
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن
    page contents