قالب وبلاگ | قالب
گالری عکس
دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ

اس ام اس عاشقانه - اس ام اس عاشقانه p align="center"> ارسال اس ام اس برای وبلاگ 09365747564
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] آن که گفتن ندانم واگذارد ، به هلاکتجاى خود پاى درآرد . [نهج البلاغه]
اس ام اس عاشقانه
|| مدیریت || شناسنامه || پست الکترونیــک ||  RSS  ||  Atom  ||
*
اس ام اس عاشقانه

رهگذر قدیمی ::یکشنبه 93/7/20 ساعت 5:5 عصر

سلام به همه شما دوستان عزیز از شما درخواست دارم که پیامکهای خود را به شماره09365747564 بفرستید تا هم در گسترش وب سهیم باشید و هم کمک زیادی به من کرده باشید لطفا در آخر پیامک اسم خودتان را بنوسید با تشکر مدیر وب

 

آدمهای شکسته دو دسته اند : آنهایی که یهویی از دست یک نفر افتاده اند آنهایی که یواش یواش از دست همه ترک برداشته اند



داغونم...به اندازه ی سعید عبدولی که وقتی حقشو خوردن با اشک گفت: من رو اون سکه ها که به نفر اول میدادن حساب کرده بودم



زندگی تمامش خطای دید است من فقط تو را می بینم و تو فقط من را نمی بینی !



این عاشقانه ها رو که میخونم بغضم میگیره؛؛ نه اینکه تقصیره شما باشه؛؛نه؛؛ فقط یکم کوچولو؛حسودیم میشه؛؛ که چرا کسی من رو دوست نداره؛؛



گه قرار باشه بین تو و دنیا یکیو انتخاب کنم، دنیا رو انتخاب می کنم. چون میتونم همه خوبی هاشو به تو تقدیم کنم دوستت دارم زیاد الهی که خوشت بیاد...



نبودن هایت را با خیال بودنت به هم بافته ام چه سنگین شده این شال گردن دارد بغضم را در گلو خفه میکند !



شهره شهر مشو تا ننهم سر کوه شور شیرین منما تا نکنی فرهادم رحم کن بر من مسکین و به فریادم رس تا به خاک در آصف نرسد فریادم


این روزها نقطه ها هم برایم ناز می کنند دیگر دستم به سه نقطه ها نمی رود وقتی معنایش را “هیچکس” نمی فهمد !



چقدر عاشقانه اسمم را گذاشتی الهه ی دیوانه ها، خودت که خدای دیوانه ها بودی... هیچ زنی بی مردش نمیتواند حتی اگر الهه باشد...



کوچه های قدیمی را باریک می ساختند تا آدما به هم نزدیک تر شوند حتی در یک گُذر … اکنون چقدر آواره ایم در این همه اتوبان سرد ؟!



همیشه سر کلاس املا دوستت دارم را اشتباه می نوشتم تا معلم مرا جریمه کند که من در یک ورق سفید صدبار بنویسم که دوستت دارم ...




  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    [عناوین آرشیوشده]

    About Us!
    اس ام اس عاشقانه
    رهگذر قدیمی
    Link to Us!

    اس ام اس عاشقانه

    Hit
    مجوع بازدیدها: 503196 بازدید

    امروز: 0 بازدید

    دیروز: 7 بازدید

    Notes subjects


    اس ام اس عاشقانه[2] .

    Archive


    اس ام اس عاشقانه
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس مناسبتی
    فقط بخاطر تو

    Submit mail

     


    اس ام اس عاشقانه - اس ام اس عاشقانه
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن
    page contents