قالب وبلاگ | قالب
گالری عکس
دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ

اس ام اس های ارسالی شما عزیزان - اس ام اس عاشقانه p align="center"> ارسال اس ام اس برای وبلاگ 09365747564
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ قطره ای نزد خداوند، محبوب تر از دوقطره نیست : قطره خونی در راه خدا، و قطره اشکی در سیاهی [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
اس ام اس عاشقانه
|| مدیریت || شناسنامه || پست الکترونیــک ||  RSS  ||  Atom  ||
*
اس ام اس های ارسالی شما عزیزان

رهگذر قدیمی ::چهارشنبه 92/11/30 ساعت 4:28 عصر

سلام به همه شما دوستان عزیز از شما درخواست دارم که پیامکهای خود را به شماره09365747564 بفرستید تا هم در گسترش وب سهیم باشید و هم کمک زیادی به من کرده باشید لطفا در آخر پیامک اسم خودتان را بنوسید با تشکر مدیر وب

 

تو دنیا سه تا فرشته مهربون هست " یکیش به آدمها کمک میکنه ؛ یکی به کبوترا دونه میده و یکی که من خیلی دوستش دارم داره اس ام اس میخونه
(از طرف.1387***0939)



سلامتی کسایی که توی خاطرمون ابدی هستند اما توی خاطرشون عددی نیستیم ...
(از طرف کیمیا از بجنورد.6826***0939)



می گویم ؛ دوستت دارم . نگو تکراریست ... شاید روزی نباشم که تکرارش کنم
(از طرف کیمیا از بجنورد.6826***0939)



برای د له م ن ... همیشه " تو " خواهی ماند ... حتی اگر مخاطب تمام نوشته هایم " او " شوند !
(از طرف.5365***0935)



آدمهای ساده را دوست دارم ؛ همانهایی که بدی هیچ کس را باور ندارند ؛ همانهایی که برای همه کس ؛ لبخند دارند ؛ همان هایی که بوی ناب " آدم " میدهند ! و من باور دارم که تو ؛ از همانهایی !

(از طرف.6445***0930)



اگر تمام ابرها ببارند گلهای قالی جوانه نمیزنند . این است تاوان زیر پا ماندن
(از طرف.6445***0930)



تنها که باشی . گاهی آرزو میکنی یک نفر اسمت را صدا کند . حتی اشتباهی !
(از طرف.6445***0930)



تقدیم به هیچ کس چون از همه بیزارم ؛ فقط تقدیم به خودت که خیلی دوستت دارم . تقدیم به عشق ج.
(از طرف پلیس.6262***0930)



ناراحت نباش و حسادت نکن ... آنکه بعد از تو بغل گرفته ام ؛ زانوی غم است ...
(از طرف.0708***0930)



هوا گرفته بود . باران میبارید ؛ کودکی با تصور کودکانه خود رو به آسمان کرد و گفت : خدایا گریه نکن ؛ درست میشه ! ما آدمها یک روزی بنده خوبی میشیم !
(از طرف.0708***0930)

 

از تمامی دوستان و مخاطبان وب خواهشمندیم که واسه پیشرفت خواننده نسل جوان آقای علیرضا روزگار از آهنگ های پیشواز آقای روزگار حمایت کنید

 

برای دیدن کد آهنگ های پیشواز اینجا کلیک کنید



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    [عناوین آرشیوشده]

    About Us!
    اس ام اس عاشقانه
    رهگذر قدیمی
    Link to Us!

    اس ام اس عاشقانه

    Hit
    مجوع بازدیدها: 503439 بازدید

    امروز: 52 بازدید

    دیروز: 168 بازدید

    Notes subjects


    اس ام اس عاشقانه[2] .

    Archive


    اس ام اس عاشقانه
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس مناسبتی
    فقط بخاطر تو

    Submit mail

     


    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان - اس ام اس عاشقانه
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن
    page contents