قالب وبلاگ | قالب
گالری عکس
دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ

اس ام اس های ارسالی شما عزیزان - اس ام اس عاشقانه p align="center"> ارسال اس ام اس برای وبلاگ 09365747564
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر گاه مؤمن را ساکت دیدید، بدو نزدیک شوید که حکمت القا می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
اس ام اس عاشقانه
|| مدیریت || شناسنامه || پست الکترونیــک ||  RSS  ||  Atom  ||
*
اس ام اس های ارسالی شما عزیزان

رهگذر قدیمی ::دوشنبه 92/8/6 ساعت 9:17 عصر

سلام به همه شما دوستان عزیز از شما درخواست دارم که پیامکهای خود را به شماره09365747564 بفرستید تا هم در گسترش وب سهیم باشید و هم کمک زیادی به من کرده باشید لطفا در آخر پیامک اسم خودتان را بنوسید با تشکر مدیر وب

 

رفتنت ... نبودنت ... نامردیت ... هیچکدوم نه اذیتم کرد نه برام سوال شد ... فقط یه بغض داره خفم میکنه ... چجوری نگات کرد که منو تنها گذاشتی ؟؟؟
(از طرف.5772***0919)



یادت ای دوست بخیر بهترینم خوبی؟؟؟؟ خبری نیست زتو!!! دل من میخواهد که بدانی بی تو دلم اندازه دنیا تنگ است
(از طرف باران.9869***0919)


من و دل همنفسم با نفس خیال تو / نفسم ؛ همنفسم ؛ هر نفسم ؛ فدای تو
(از طرف.9854***0936)

 

دلم یک کوچه میخواهد بی بن بست و یک خدا که کمی با هم قدم بزنیم ! همین ...
(از طرف.5772***0919)



همیشه گریه نشانه ی ضعف نیست! گاهی نشانه ی یک بخشش است-گاهی یک فداکاری- گاهی یک ظلم و گاهی هم نمایانگر عظمت یک...عشق. .
(از طرف.8206***0939)



و من هنوز عاشقم آنقدر که می توانم هر شب بدون آنکه خوابم بگیرد، از اول تا آخر بی وفایی هایت را بشمارم و دست آخر همه را فراموش کنم !
(از طرف.8206***0939)



 زن داداش چیست؟ مارمولکی موذی و خطرناک که بطور مرموزی نظم خانواده را بهم میزنددر حالی که معتقد است منشاء تمام مشکلات خواهرشوهر است.
(از طرف.8206***0939)



قد تو به عشق نمیرسید غرورم را زیر پایت گذاشتم تا برسد اما باز هم نرسید
(از طرف.1170***0939)



دلم درد میکند انگار خام بودند خیال های که به خوردم داده بودی
(از طرف.1170***0939)



دلها سنگه ؛ دنیا بیرنگه ؛ اینجوری به گوشی نگاه نکن ؛ دلم حسابی برات تنگه
(از طرف باران.9869***0919)

 

 

از تمامی دوستان و مخاطبان وب خواهشمندیم که واسه پیشرفت خواننده نسل جوان آقای علیرضا روزگار از آهنگ های پیشواز آقای روزگار حمایت کنید

 

برای دیدن کد آهنگ های پیشواز اینجا کلیک کنید



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    [عناوین آرشیوشده]

    About Us!
    اس ام اس عاشقانه
    رهگذر قدیمی
    Link to Us!

    اس ام اس عاشقانه

    Hit
    مجوع بازدیدها: 502944 بازدید

    امروز: 1 بازدید

    دیروز: 10 بازدید

    Notes subjects


    اس ام اس عاشقانه[2] .

    Archive


    اس ام اس عاشقانه
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس مناسبتی
    فقط بخاطر تو

    Submit mail

     


    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان - اس ام اس عاشقانه
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن
    page contents